***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

آخرین مطالب

جامانده از خدا

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ
۹۴/۰۱/۳۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
جامانده از خدا

نظرات  (۶)

زﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺩ...

ﺍﮔﺮ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﺎﺩﺭﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮐﺴﯽ ﺑﮑﻨﻢ...

دنیا ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻼﺷﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ...

ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ...

ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ...
بغض ها آنقدر محکم گلویم را گرفته اند

که انگار آنها هم جز من، کسی را ندارند...


خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودشو تویه مرگ ببینه
مجازی است و همه خوب
مجازی است و همه متنفر از دروغ
مجازی است و همه بیزار از نامردی
مجازی است و همه مهربان
مجازی است و همه زیبا چهره
در این مجازی هیچکس خیانت نکرده است؛ همه خیانت دیده اند
در این مجازی هیچکس دل نشکسته است؛ همه دلشان شکسته است
در این مجازی هیچکس بد نیست؛ همه خوب هستند
ای "مجازی "های بی عیب, در "واقعی" کجا هستید؟؟؟
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱ ذره ی ناچیز
من کی ام؟
چه کسی باید میبودم؟
چی کسی باید باشم؟

الهی! من بی تو که هیچم
هیچم مکن...

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۸ آیات نورانی
سلام,

گناهان را دور بزنید!

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی