***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

آخرین مطالب

قصه اش طولانیست

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

 قصه اش طولانیستاما . . . خدایم میبخشد!!!!

یا ارحم الراحمین....

۹۴/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده از خدا

نظرات  (۱)

تو ذکر کننده و ذکر شونده هستی
ای خدای من و سیّد من و مقصود من. بندۀ تو اراده کرده است که در جوار رحمت تو به خواب رود و در سایۀ گنبدهای فضل تو استراحت کند، در حالی که امید مدد به حفظ و حراست تو دارد. ای خدای من از تو رجا دارم به چشمت که نمی خوابد به اینکه چشم مرا از نگریستن به غیر تو حفظ کنی. سپس نور آن را زیاد کنی برای مشاهدۀ آثار تو و نظر کردن به افق ظهورِ تو. توئی که جوهر قدرت نزد ظهورات قدرتت ضعیف است. نیست خدایی جز تو که قوی و غالب و مختار هستی.)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی