***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

***دلم کمی آسمون میخواد***

اینجا من با خدای خودم راحت حرف میزنم...

آخرین مطالب

برای دلم روضه حــــر می خوانم ...

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

خـــــــــــــدایا

در باقیمانده لحظه های ناب

 برای دلم روضه حــــر می خوانم!!!

تا تو  سرنوشت حـــر را برایم رقم بزنی ...

***********
خـــدایا گـریه و تــوبه از من عاصی !


بخشش و ستاریت  از تو رحمان ...

        أَللَّهُمَّ غَیِّر سُوءَ حَالِنَا بِحُسنِ حَالِکَ      

۹۴/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده از خدا

توبه

حر

عاصی

نظرات  (۲)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۷ عــ ـاکـ ـف ...
با کارهایم راه ظهورت را بسته ام....
خدا را چه دیدی؟؟
شاید قرار است حر تو باشم....
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹ آیات نورانی
سلام,
آرامش>دوستی>مهربانی
آیا وکیلم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی